2014. május 28., szerda

Végszó...

 
  

   Sziasztok! Már egy ideje gondolkozok, hogy mi legyen. Bevallom őszintén nem így terveztem ezt a történetet. A fejemben máshogy született meg ez az egész. Nem ilyenre terveztem, és nem szerettem volna sablonos, megszokott sztorit írni. Amikor elkezdtem ezt a blogot, egy ehhez hasonlót sem olvastam, ezért is vágtam bele. De ahogy olvastam a többi blogger írásait úgy éreztem, hogy azok sokkal jobbak, ezáltal pedig elment az írástól a kedvem. Pontosabban fogalmazva nem az írástól, hanem ettől a történettől. Már nincs ihletem, kedvem, elég fantáziám a blog befejezésére, ezért is döntöttem úgy, most zárom le a blogot. Utólag már tudom, hogy nem így kellett volna belevágni ebbe az egészbe. Előre meg kellet volna terveznem, ha nem is az egészet, legalább a jelentős részeket. Szerintem az egész történet vontatott lett, és semmi konkrét nem történt benne, pedig már a 10. résznél járunk.
   Gondoltam azért kirakom a bloggal kapcsolatos adatokat. Köszönöm a rendszeres kommentelőnek a kedves szavakat, és a feliratkozókat! Tényleg nagyon örülök, hogy legalább nektek tetszett a történet! :)

Látogatások:
A blogok nézői között legnépszerűbb országok diagramja
Magyarország
1198
Egyesült Államok
406
Németország
25
Ukrajna
16
Szlovákia
15
Románia
12
Egyesült Királyság
10
Lengyelország
2
Olaszország
1


Oldalmegjelenítések száma az elmúlt hónapban
505
Oldalmegjelenítési előzmények (összes)
1 710

A Blogger oldalmegtekintéseinek diagramja


*~*~*~*
  CARBONATE | ВКонтактi
Még egyszer köszönök mindent, és remélem velem tartotok a következő blogomban, amit ígérem, hogy nem fogok félbehagyni, hanem tisztességesen megírom, és befejezem! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése